English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

Saturday, January 13, 2018

MALAM TERAKHIR DI ISTANBUL




Galata Tower

16.2.2017 (Rabu) Di sebelah malamnya...saya boring duduk dalam hotel je...lalu saya keluar bersiar-siar dan singgah di Galata tower untuk menikmati keindahannya di waktu malam pula....sempat la berswafoto.......


Galata Tower


Galata Tower

Singgah makan malam

Singgah makan malam

Singgah makan malam


Singgah makan malam

Singgah makan malam

Sebelum balik ke hotel, saya singgah di sebuah kafe untuk mendapatkan makan malam...tapi perut tak la lapar sangat sebab makan tengahari tadi sudah mengenyangkan....jadi saya hanya memesan kopi dan biskut......kafe ni pun dah nak tutp....saya sorang je lagi tinggal yang makan kat situ..jadi tidaklah saya berlama-lama sangat duduk di situ....usai menikmati kopi dan roti tu...saya pun membayar di kaunter dan bergerak pulang ke hotel...berkemas sikit sebab esok dah nak balik Malaysia dah....



No comments: