English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

Friday, January 12, 2018

HARI-HARI TERAKHIR DI ISTNANBUL.....





















Makan tengahari

16.2.2017 (Rabu) Malam semalam saya tiba di Sabiha Gochken  airport dari Bosnia dan terus mengambil bas menuju ke Taksim. Dari Taksim, saya berjalan kaki melalui Istiklal menuju ke Grand Hotel Halic, iaitu hotel yang sama saya menginap ketika saya tiba di Istanbul tempohari...Semalam letih sangat dan terus tidur....pagi ni...usai sarapan pagi saya menghabiskan masa bersiar-siar di sekitar Istiklal dan Dataran Taksim.... sambil-sambil tu saya mengambil beberapa hotel yang saya lalui yang terdapat di sekitar Taksim tu........Kemudian saya singgah makan tengahari sebelum pulang semula ke hotel.......

No comments: