English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

Friday, November 5, 2010

SENAMROBIK-SUKUM, USM 2010

Banner SUKUM 2010

Mohon maaf kepada Nazuar kerana agak lewat memasukkan entry pasal Senamrobik USM nih... yang telah pun berlangsung pada 25 Jun 2010 ketika majlis penutupan SUKUM (Sukan Staf Universiti-Universiti Malaysia) ke-35. Pada tahun ini (2010) USM menjadi tuan rumah untuk SUKUM dan pada asalnya ada kategori untuk sukan Senamrobik yang dipertandingkan. Pun begitu, hingga ke saat akhir tiada universiti yang mencalonkan diri untuk kategori ini melainkan USM sahaja. Jadi, untuk tidak mensia-siakan segala latihan yang telah dijalankan sejak berbulan-bulan tu, maka kami diberi penghormatan untuk membuat persembahan pembuka acara pada majlis penutup SUKUM yang diadakan di Dewan Tuanku Syed Putra, USM.

Kumpulan Senamrobik ni terbahagi kepada dua iaitu kumpulan Lelaki dan Wanita yang menggabungkan staf USM dari Kampus Perubatan, Kubang Kerian, Kelantan dan Kampus Induk di Pulau Pinang. Walaupun tak dipertandingkan tetapi menang sorak pun dah kira ok dah tuu... berikut adalah beberapa foto yang berjaya diambil sewaktu acara tersebut:

Foto kumpulan Senamrobik Staff USM 2010

Wan

Azwa

Maaf... Lupa nama?

Maaf... Lupa Nama

Sakinah

Lin

Kipli

George

Razak

Foto Kumpulan

Foto kumpulan

Insyaallah tahun depan Universiti Teknikal Melaka akan menjadi tuan rumah SUKUM pulak. Kalau dia orang masukkan kategori Senamrobik ni boleh la kita masuk lagi..... harap-harapnya ada laa.....semangat nih... Jadi, latih la stamina dari sekarang....

No comments: